søndag 27. mars 2011

3 uker til påske

Nydlige påskeliljer...
Siden vi har stilt klokken i natt så ble det litt lenger ut på dag enn vanlig når vi sto opp. Været var overskyet, men det var ikke veldig kaldt. Jeg og Patran dro ut til Knerten for at hun skulle få en ridetur. Jeg leide henne hjem, så rei jeg tilbake. Det var ikke veldig til fornøyelse, for kroppen føles rimelig mørbanket etter rideturen i går. Men det går seg vel til...

Så var turen kommet til hundene. De må jo også aktiviseres litt selv om Happy er her. Dem leiker mye med hverandre når det er en på besøk, men med en runde på jordet så er dem rimelig slitne etterpå. Sola kom etterhvert og det ble riktig så trivelig ute. Happy ble hentet og vi gikk inn igjen for å kose oss med vafler og brus.

Kyllingene vokser og det dukker stadig opp flere fjær på vingene, det går ikke lang tid før de ikke er små lodne nøster lenger. Derfor ble det en liten fotoshoot med dem i dag for å lage litt påskestemning. Da har jeg bilder å bruke når det blir påske!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...