søndag 6. mars 2011

Pølsegrilling

Klikk for å se flere bilder fra grillingen i dag...
Vi har hatt en deilig dag ute i sola. VM interesserer meg ikke så da er det bedre å være ute i sola og gå på ski. Når det var på tide med mat så ble det grilling av pølser og marsmallovs på bålet. Både pappa, Kenneth og Thea var med på grillingen etter skituren.

Jammen fikk jeg ikke lurt Kenneth til å hente Merethe i Hvittingfoss i ettermiddag. Så slapp jeg å kjøre bil i dag, fristet med hjemmelagd pizza til dem kom tilbake så var mye gjort. Blir litt sigen når en har vært ute hele dagen, så da er i allefall jeg veldig glad for å slippe å kjøre bil i timesvis.

I morgen er det tilbake til vanlig skoleuke igjen, sikkert mange trøtte unger på skolen da, for det er sikkert ikke bare her leggetiden har sklidd litt ut når der er en uke fri. Patran har startet nedtellingen til sydenturen i juni så det blir nok en lang vår for henne. Jeg skal jobbe 50 dager til, så ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...