mandag 30. mai 2011

Nedtelling

1 arbeidsdag til så har jeg to hele dager fri.
5 dager så er det utstilling i Drammen.
8 arbeideidsdager så har jeg ferie.
12 dager så er det Rasespesial i Hoksund.
14 dager så klekkes kyllingene.
18 dager så har jeg ferie.
19 dager så drar jeg til syden.
35 dager så bytter Leif jobb og kommer hjem hver dag...

I sommer er første sommeren på det jeg kan huske at jeg ikke skal passe noen andre sine hunder. Jeg må innrømme at det er en utrolig herlig følelse!
Vente på at Lady skal få løpetid er ikke en fult så herlig følelse, da kan en tenke på dager å telle da. Først 14 dager før en kan dra til hannhunden, så 63 dager til før dem blir født.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...