torsdag 19. mai 2011

Øvelseskjøring


Merethe har blitt riktig så flink til å ta i gang og rygge, etter en time på gårdsplassen så er det snart på tide å bevege seg på riksveien. Etter jobb i dag så vasket jeg huset til helga. Har nemlig tenkt å bare slappe av etter jobb i morgen.

På søndag har jeg sagt ja til å skrive på valpeshow med 45 påmeldte valper, håper at Yr tar feil av regnværet som er spådd utpå dagen. Skal bli gøy det, lenge siden jeg har vært aktiv i hundemiljøet nå. Men er litt rart at dem ikke har nok folk å ta av blandt medlemmene i klubben for å få noen til å skrive. Håper jeg får lurt med meg Merethe så kan Mounty få seg litt sosialisering før utstillingen i Drammen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...