lørdag 11. juni 2011

Flatmesterskapet 2011

 Flatmesterskapet 2011 med dommer Vidar Grundetjern, kritikkene ligger under planer på hjemmesiden. Flere andre sider som er oppdatert også, etter en dag ute i alt fra opphold til plaskende regnvær. Godt jeg hadde med meg telt å sitte i. I teltet hadde jeg veldig trivelig selskap av Hilde og Lill Lene. Trivelige folk disse sørlendingene...

Mette stilte Grimm i dag og gikk ut med en blå sløyfe, siden det regnet og var riktig så utrivelig i dag så dro dem tidlig hjem. Jeg hadde flaks i at det ikke regnet noe vesentlig når jeg skulle inn i ringen, så jeg ble ikke så fryktelig våt. Happy var grei å stille i dag, hun gnagde ikke så fryktelig som hun pleier etter godbiten. Sto forholdsvis bra og løp fint.

Chan var den av "mine" hunder som gjorde det best i dag og endte opp med reserve cert. Gratulere Hilde, det var kjempe gøy! Lady var ikke helt ille hun heller med å plassere seg som nr 2 i åpenklasse med ck. Mounty fikk excellent, men plasserte seg ikke blant de 13 juniorhannene som var påmeldt i dag.

Nå er det bare å ta på seg for å gå en tur med de hundenen som ikke fikk være med i dag. Dem trenger absolutt litt trim etter en dag i hundegården.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...