lørdag 4. juni 2011

NKK Drammen


Både Lady og Mounty var meldt på utstillingen i dag. Her er Mounty for dommer Per Kristian Andersen. Egentlig en terrier mann fikk jeg høre. Halvparten av hver klasse minst gikk ut med Very Good i dag. I og med at det ikke var fryktelig mange der fra før så ble det glissent i vinner rigen for hver klasse.

Gratulerer Kjell og Anita med cert og champion tispe i dag. Gratulerer til Mona også som fikk cert og en champion hann i dag!


Almanza Eye-Witness "Mounty" på sin første offesielle utstilling, endte i en Very Good. Kritikkene ligger under planer. Takker Lene for å være fotograf for anledningen.



Det var rene bakerovnen på Berskaug i Drammen i dag. Glad jeg hadde tatt med teltet så hundene fikk skygge og ligge i mens de ventet på tur inn i ringen. Mette kom med Grimm også så jeg fikk litt selskap i teltet. Patran ville ikke være med i dag, for Leif er hjemme. Nå skal han dra helt til Spania og så er siste kjøreturen tatt for Spesialtransport. Så da kommer han ikke hjem til neste helg som det er Flatmesterskap. Da må hun være med på utstillig. Kan bli spennende det med en løpetispe som nærmer seg parringstidspunkt og ei som er på dag 20. Må nok ha med to bur da!



I dag fikk jeg tatt noen flotte bilder av Aniaras Marco Polo som jeg skal bruke på Malin på hennes løpetid til høsten.


Følg med på siden med kull ventes vinter 2011/2012 for å se når det skjer parring.

Utrolig sjarmerende herremann som overfaller deg for kos når du nærmer deg.

Kikket litt ekstra på noen stamtavler i kveld og da oppdaget jeg noe nytt. Truls som jeg skal bruke på Lady sin mamma er søsteren til Mounty sin bestemor. Ikke rart jeg liker typen da kanskje? Ser ut til at løpetiden er i gang så da blir det parrig uka før vi drar til syden. Truls skal stilles i Hokksund til helga, så da kommer det nye bilder av han regner jeg med! Gleder meg, håper det ikke blir regn i allefall!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...