lørdag 9. juli 2011

Blomstrende natur



Etter skauturen i dag så er det nok bare å innse at kamera mitt har sett sine bedre dager. Begynner å bli utslitt og mett av dage... tror nok jeg skal bruke noen av skattepengene mine på nytt kamera.

Kanskje jeg skulle stikke innom en fotobutikk etter jobb på mandag...

Noen må arbeide på sommer'n

Må få gratulere lille gutten min med fast jobb og store planer om å flytte hjemmefra i nær framtid. Litt rart når dem forlater redet, men det skal bli godt også.
Plutselig blir dem avblomstret og da er det ikke noe pollen å hente for humlene.
Soppen vokser villig når det er så vått som nå. Vi hadde ikke før kommet hjem etter turen så kom det jammen ei regnskur. Så da gikk jeg inn igjen, er vel bare igjen å skifte hos hønene så det blir reint igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...