tirsdag 12. juli 2011

Noe så nydelig!


Noe så nydelig!

Sognafaret bør få seg en liten maskott! Nei denne vesle tassen har jeg virkelig falt for! Hos Jorid kan en storkose seg med mange valpebilder, nye hver dag omtrent.

I dag har jeg jobbet og når jeg kom hjem hadde flinke jenta mi laget middag og ryddet på kjøkkenet. Når vi spiste middag i går fleipet vi om at hun trengte ikke begynne på videregående til høsten. Hun kunne bli fulltids hushjelp her og hos Kenneth. Kenneth står på om dagen for å pusse opp litt i det lille huset han skal flytte til. Blir nok litt ensomt for han når Thea begynner på skole i trøndelag, så da er det kjekt å få litt besøk tenker jeg.

I kveld har jeg og Patran hjulpet til når Leif byttet bremseklosser på motorsykkelen sin. Det gikk ikke helt som forventet, for det subbet etterpå. Jeg gikk lei og gikk inn etterhvert, så ropte han hver gang han trengte hjelp. Greit å ha det i orden når han skal på langtur med to kompisser på torsdag. De skal til Tyskland og se på Motor GP. Blir gøy for dem det.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...