fredag 5. august 2011

Nok en trist dag...

Adas bror Sognafarets Sleipner "Figo" døde i dag på oprasjonsbordet. Han skulle fjerne en svulst på milten og tappe væske fra buken. Da fant dem nok en stor svulst på leveren.


RIP 2002-2011

Nå er halve kullet borte i løpet av noen få år. Ada er still going strong, men det er jo bare å se realiteten  iøynene. Hun er ni år og en hund lever ikke evig.

Ellers i dag så er golvet i garasjen støpt, hundegrinner satt opp til golvet er "potetørt". Oppvaskmaskinen tok seg en pause igjen, men denne gangen hjalp det ikke å ta den ut og sette den innigjen som sist den stoppet. Med min flaks så hadde Aspelien servicerunden til Sokna på fredager, men jeg ringte litt for seint for å bli med på dagens runde. Så nå går det en uke før jeg får vite om jeg får ny maskin på reklamasjon, eller om jeg må betale for en dyr reprasjon.

Etter at huset var vasket fikk hundene seg en skikkelig langtur. Malin ble med også, for hun har hatt det rolig noen dager så såret skulle få grodd skikkelig. Malin og Vesla byttet litt på å gå i bånd, men jeg tror de har roet seg. I kveld gikk dem sammen inne og det var ikke antydning til noe som helst. Men det er i situasjoner som dem girer seg opp det kommer. Vi får se, men i dag så det ut til å kunne løse seg i allefall. Det er jo det aller beste.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...