fredag 28. oktober 2011

Endelig kommer kamera

I dag ringte jeg fotografen jeg har levert inn kamera til og han skulle sjekke hvor kamera mitt er blitt av etter en måned til reprasjon. Det viste seg at det var blitt sendt fra Nikon i dag tidlig, så jeg skal til Hønefoss og hente det i morgen! Da skal det bli bilder av Malin i morgen regner jeg med. Nå har hun blitt stor og rund og får fri tilgang på mat om dagen. Hun har begynt å grave seg valpehuler rundt om, hun er visst slett ikke fornøyd med min valpekasse nei. Et litt snodig syn når hun bakser seg opp igjen for å komme fram. Ikke like enkel og nett i vendingene lenger nei.


Ett lite minne fra Malins første kull november 2007. Om en uke braker det løst igjen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...