søndag 6. november 2011

Aviser i kassa


Sosialiseringen av valpene har startet... Patran bor i valpekassa når det er valper her, når dem er mette og søvnige får de sitte på fanget og få kos. Malin er en god mor og godtar det meste av Patran. Hun har alltid styret og ordna med hundene, så de er så vant til at hun er i nærheten.


I kveld la jeg og Patran på aviser i valpekassa etter at vi hadde skiftet teppet. Valpene spiser og sover, men i løpet av neste uke åpner de nok øynene


Nam nam


Malin har masse melk og er flink til å ligge hos valpene, men når hun skjønner at det er tur i sikte så stiller hun opp. I dag ble det to turer på meg og hundene. Første turen var bare Vesla med sammen med den potensielle samboeren hennes, elghunden Bamse. De fant virkelig tonen og leika sammen på gårdsplassen. Hun skulle hjem og vurdere saken så skulle hun gi meg beskjed iløpet av noen dager. Hun ville gjerne, men så er det dissa menna dem tar hensyn til da... Er det bare jeg som ikke gjør det? Man lever da bare en gang...


Stor i munnen for å få i seg mest mulig melk om gangen.


Nydelig...


Blir varmt for Malin å ligge hele tiden, så innimellom sitter hun å gir dem mat.


Denne puppen var høyt oppe, men jeg når opp!


Når Malin var ute en tur i kveld benyttet Mounty sjansen på å sjekke ut dette småtteriet som låter inne på valperommet. Han listet seg inn og luktet forsiktig på dem i valpekassa. Jeg så han gikk inn dit, så jeg gikk etter for å se hva han gjorde. Da han merket meg så skulle han bråsnu og utigjen, men når jeg ikke var sint på han så fortsatte han å sjekke dem ut. Han visste at han var på forbudt område. Skal bli morsomt å se hvordan han reagerer når dem blir litt større og skal farte rundt i stua her.


Valpene drømmer mye, da sparker dem i beina og piper.


En kan se valpene vokse fra dag til dag...


Blir vel aldri lei av å sitte i valpekassa og se på disse små nurkene. Kose med dem og kjenne lukten av skikkelig valp!




1 kommentar:

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...