lørdag 10. desember 2011

Fortsatt 14 dager igjen


Jula nærmer seg med raske skritt, nå er det bare ett par uker igjen så kommer Nissen med mange pakker. Ideene var mange i kveld, men med mangel på lys ute så tok vi oppladingen inne i kveld. Men siden det er meldt sol i morgen så er det bare å ha planene klare.


I dag kom det noen for å kikke på valp. Det er litt spennende å ha noen på besøk som har hatt flat lenger enn meg og som selv har hatt et valpekull. De var godt fornøyd med meg, og det endte med at jeg har en valp mindre ledig. Nå begynner det å dra seg til.


På kvelden ble det satt fram små nisser og lys i vinduene, så nå begynner det å bli litt julesteming her. Jeg skulle ha stryki noen julegardiner, men spørs om det blir i morgen isteden.


Av slike fotomidelloppdrag så blir man sååååååååå sliten altså! Særlig når vi har hatt besøk i tillegg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...