fredag 30. desember 2011

Tilbake til gamledager



Jeg hadde ikke før kommet hjem fra jobb i dag før strømmen gikk igjen! Jeg som var så sliten og trøtt etter å ha vært oppe halv seks igjen. Det er jo en hel uke siden sist jeg var, og desto seinere blir det jo om kveldene. Vondt i hele kroppen og skikkelig sulten etter å ha vært innom butikken en tur for litt middagsmat.



Da er det godt at en fyrer med ved! Enkel lapskaus middag på vedovn i dag. Strømmen kom igjen før vi skulle spise. Merethe hadde vært kjempeflink i dag. Valpene hadde vært ute to ganger, klær var lagt sammen og puttet i skap. Kjøkkenet var ryddet og puttet inn i oppvaskmaskinen. Flinke jenta mi det!


Det skal ikke mye til for å glede eller pirre utforskertrangen til disse valpene. En tom forsekk holder lenge. Her er det tre som forsvinner inn i mørket for å finne ut om en kommer videre, eller om den er tett i andre enden.


Lady inspiserer fra toppen av trappa. Nå er valpene blitt så modige at de krabber ett par trinn oppover. Så nå hjelper det ikke å krabbe oppover for å berge bare tær fra skarpe valpetenner.


I morgen kommer "bestemor Ellen" og Siv Julie på besøk for å se på valper. Ellen er oppdretteren til pappan til valpene og hun var veldig spent på hva det var blitt av disse avkommene.


Så snill med mamman min!


I kveld har jeg begynt å fylle ut papirene til NKK og skrive kjøpekontrakter. Får stikke innom på jobben i helga for å kopiere dem, så slipper jeg å skrive dobbelt. Jeg må jo ha igjen et eksemplar selv også.


I kveld sendte jeg ut en sms til dem som ikke har fått røntget valpene fra Malin og Flaks sitt kull i fjor vår. Noen hadde ikke fått resultat ennå, og andre hadde glemt det. Så på nyåret røsser det inn med flotte resultater regner jeg med.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...