søndag 22. januar 2012

Snøen laver ned i store mengder...


I går kveld var jeg sikker på at det hadde sluttet å snø, men når Ada kom inn fra kveldsrunden sin så hun sånn ut. Så jo, det snødde ennå!


Det resulterte i at hundene storkoset seg når de slapp ut i dag tidlig. Happy og Mounty henger i ørene på hverandre hele dagen, så hun er nok sliten i kveld når hun har kommet hjem regner jeg med.


Tessy går ikke av veien for å være med på leiken til de store. Innimellom kommer hun litt i klem, men da legger hun seg helt flat og håper "det går over".


Ennå løper de fra henne, men det er nok ikke så lenge før hun klarer å holde følge et stykke.


Skikkelig gammeldags snødøyping av Malin, hun koser seg med datteren sin nå som de andre har reist.


Ikke så enkelt å slippe unna...


Endelig...


Alle trenger en pust i bakken innimellom. Etterpå ble det en skitur på jordet. Det var rimelig tungt når hele løypa hadde snødd igjen. Ada og Tessy ble igjen inne for å slappe av litt, mens de andre måtte ut å slite i løssnøen. Jeg skulle møte Kristine og Jostein på Hamremoen ved tre tiden, så formiddagen måtte utnyttes i dag. Før vi gikk inn igjen ble det hjelp av Merethe for å få tatt hodebilder av alle hundene.

Alle mine hunder


Mounty


Happy


Lady


Malin


Ada


Tessy



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...