tirsdag 3. januar 2012

Tomorrow Never Dies

Tomorrow Never Dies er en av de ledige hannene.


Rett etter jobben i dag kom de og hentet ei av tispene. Så nå er det bare seks valper igjen som boltrer seg. Det jeg har hørt så langt er at alle valpene har skikket seg kjempeflott så langt. Turen til Voss for den ene hadde også gått kjempegreit.


Om kvelden var valpene med meg ut i sludd og blåst for å gi vann til hønene og bære inn litt ved til kvelds. Må jo fyre litt i ovnen. Da jeg dro på jobb i dag var det nesten åtte kuldegrader, når jeg kom hjem på ettermiddagen var det fire varmegrader og regn.


Valpene løper fram og tilbake når jeg bar inn veden. Biter de voksne i halen og ørene og stikker av når de får litt kjeft. Både Mounty og Lady koser seg med valpene. De legger seg ned og lar seg bli biti og ristet i, men blir de små litt hardhendte så knurrer dem og da tar valpene hintet med en gang. Valpene har en flott holdning til nye ting. Ingenting er skummelt.


Valpene trenger alene tid, så i dag var det Tomorrow Never Dies sin tur til å være med når jeg laget middag. Når alle jenten har dratt så må jeg finne noen flotte daglignavn til disse tre valpene som fortsatt er ledige. Tessy kan allerede navnet sitt, så da kommer dem når en roper på dem.


Mounty og Lady koser seg.


Ta kontakt da vel om du har lyst på meg ...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...