tirsdag 14. februar 2012

Morsdagshilsen på søndag


Til mamma'n min!

En mor er med fra starten,
som kilden til ditt liv.
Med kjærlighetsfullt blikk,
hun følger med hvert skritt
Siden livets første måltid
har hun tilbudt deg å smake,
hun gir deg av sin omsorg
uten krav om noe tilbake.
Hun tas så lett for gitt
som lindring av besvær,
men sjelden blir hun takket
og sett for den hun er.
I alle livets faser
forblir hun dog den samme:
din aldeles unike
og høyt elskede mamma!

Det var veldig koselig å få denne hilsnen fra Merethe når jeg kom hjem søndag kveld. Tusen takk jenta mi! Hva skulle jeg gjort uten henne, hun er en kjempeflink hundepasser når jeg ikke er hjemme og nesten aldri vond å be når jeg trenger hjelp til å ta bilder.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...