onsdag 28. mars 2012

Ny fotballkamp

Sognafarets Live and let die "Santo"



Så ble det ny fotballkamp igjen idag når sjefen hadde spist middag.


Denne gangen var vi hele laget, Patran mot oss firbeinte. Jeg løp som bare det for jeg var den som var mest ivrig av oss alle sammen.


Skal si deg det går unna i svingene når vi virkelig setter igang. Selv om vi hadde fått en skautur når sjefen kom hjem fra kurset i dag, så hadde vi mye overskudd igjen. Tenk nå er det bare to uker til jeg har nytt oppdrag. Da skal jeg jammen gjøre så godt jeg kan så jeg får bli med på agentlaget til Tassen.


Jeg kan ikke skjønne hvorfor de beskylder meg for å jukse...


Juuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!


Min ball altså! Disse andre tror de bare kan komme å ta ballen fra meg og løpe med den, men da tar de feil. Jeg er kjempekjapp med den, det er jo mest morsomt når de andre løper i full fart etter meg.


Som i alle andre forballkamper så blir det litt kjeft til dommeren.


Dommeren legger seg helt flat og trekker det gule kortet tilbake...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...