onsdag 21. mars 2012

Oppdrag hestehov...


En liten handletur i ettermiddag, da ble det jammen noen vårblomster også. Påskeliljene hadde ikke sprunget ut ennå, men stemorsblomstene var fine. Spørs om jeg må ha dem inne, ellers fryser dem vel i natt tenker jeg.


Mens vi ventet på at det skulle bli på tide å lage litt middag, så var jeg og Patran nede i elva en tur. Vi skulle kikke om det hadde kommet noe hestehov ennå.


Jammen hadde ikke de små gule nøstene tittet opp ved bekken.


Santo syntes ikke dem luktet spessielt godt.


Men alt nytt skal jo sjekkes ut...


Mounty poserte villig og det endte med at jeg plumpet i bekken med begge beina. Blir litt ivrig bak kamera og tenker ikke helt på at det er skikkelig vår og klinete noen steder.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...