lørdag 12. mai 2012

Bare 44 dager igjen...

Her en dag hørte jeg matmor snakket lenge i telefonen. Det var ei fra Norge som ringte og da hadde jeg en misstanke om at det var den nye sjefen min, som hun snakket med. De vet ikke riktig hvem av oss tre jentene som skal til Norge, men det vet jeg! Jeg vil, jeg vil, jeg vil! Det skal bli så utrolig gøy å emigrere til et nytt land. Bo rett ved skauen og kunne bade i elva hele sommeren! Jeg skal flytte 25. juni, så nå er det bare å telle dager før jeg skal pakke kofferten og dra. Britta tok bilder av oss alle tre og sendte over på mail... håper nå at jeg blir godt likt uansett hvordan jeg ser ut jeg da...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...