torsdag 10. mai 2012

Edelsteinene trives nede


Stor flott tumleplass har det blitt for dem. Når dem er trøtte legger dem seg i buret med tepper.  Nå har sosialiseringsprosessen startet, når dem har passert 4 uker er det verden åpner seg for dem. Da kommer det valpekjøpere, de skal begynne å være litt ute i hundegården, mer og mer vått tørrfor, bilkjøring og besøke fremmede steder for å nevne noe.


Snart er det bare en måned til dem skal dra til sine nye hjem.


Her har dem slått seg til ro i sin nye hule.


Reint for gæ'li å måtte jobbe når en har slike i hus... godt mamma tar seg en tur innom noen ganger iløpet av dagen. Da er det kjekt med bare en gårdsplass som skiller, ikke alltid like alright, men stort sett.


Valpene er flinke til å regulere varmen selv, er det for varmt går dem ut av buret og blir det for kaldt går dem inn i buret igjen.


Neste uke blir kort arbeidsmessig i allefall. Da skal jeg jobbe bare mandag og tirsdag! Herlig! Da tenkte jeg at jeg skulle ta med meg en og en valp og lage ett innlegg med hver og en av dem. I kveld blir det kloklipp og markekur på alle sammen.


Litt sliten av å leike med ballen...


1 kommentar:

  1. Fantastisk side dere har :-) Gleder oss til en av valpene skal bli våres:-)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...