lørdag 5. mai 2012

Portrettfotografering


Jeg har fortsatt bare telefon innimellom. Jeg må slå den av og på igjen da har jeg signal en liten stund, så blir det borte. Den hadde nok ikke helt godt av turen ned trappa til kjelleren, men nå har jeg kjøpt meg ny telefon. Problemet er at jeg måtte ha microsimkort, så jeg er vel ikke ringbar før over helga når det kommer i posten.


Nå er alt klart oppe i skauen til i morgen, stubber å sitte på og grillen er på plass. Kjøpte kull og tennvæske i går, samt med pølser og lumper til Patran og meg. Hun skulle ha med seg en venninne som kom i dag og skal ligge over til i morgen. Valpene har fått sin dose med kos opptil flere ganger i dag av jentene.



Sognafarets Live and Let Die "Santo" har fått seg egen blogg.



Tassen og Santo koser seg på tur!



Snøen var ikke langt unna når jeg våknet i dag tidlig. Bare flaks at det ikke ble helt hvitt her også. Men i morgen er det spådd knallsol, så det kan bli et riktig flott valpetreff. I dag fikk jeg med meg Merethe på portrettfotografering av valpene. Først var det Edelsteinene som skulle i ilden. De har blitt riktig så store og begynner å være litt våkne innimellom slagene.


Jeg blir aldri lei av å sitt å se på disse skjønne valpene ved valpekassa. I dag ble det litt husvask, så da fikk de komme ut av kasssa for litt utforsking igjen. Reine aviser trenger dem og snart skal de begynne med tørrfor som er bløtet opp. Da blir det avisskifting betraktlig oftere enn nå.

Leverbrune tisper er først ut:







Svart tispe:




Så var det gutta, leverbrune hanner:








Svarte hanner:







De små Prinsessene til Ada:






Riktig så flotte alle sammen. Om med dette ønsker vi alle en riktig hyggelig lørdagskveld og velkommen til et hyggelig valpetreff i morgen!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...