torsdag 10. mai 2012

Så store vi har blitt


Etter at valpene har fått oppbløtet mat, så er det kanskje ikke så fristende for Lady og legge seg ned, så da blir det stående buffe før jeg tar dem ut av kassa og skifter avisene.


Nå spiser dem opp nesten alt jeg har laget til, det er tydelig at dette faller i smak. De små magene blir stapp fulle og de sover lenge etterpå.


I går ettermiddag skilte jeg valpene igjen. De små er litt for små til å få så mye mat som de store skal ha. De fikk smake litt to ganger, men det holder med en smak en gang om dagen ennå. Jeg har bært Edelstenene ned der jeg hadde forrige valpekullet. Da får dem litt mer tumleplass når dem leiker og har fått noe å leike med. Ada har roet seg godt i valpekassa med sine to små prinsesser, så dette tyder bra. Var litt redd for at hun skulle bære dem ned til de andre, men har ikke gjort noe antydninger til det ennå. Spørs hvor jeg finner valpene i morgen tidlig...


Når valpene er mette så kommer Lady for å ta oppvasken.


Nam nam...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...