tirsdag 29. mai 2012

Sognafarets Password Required og Secret Circle

Prinsessene fikk være alene utenfor hundegården i dag.


Prinsessa gleder seg til å komme til Tromsø, der snødde det i går så det kan bli litt overgang for en liten sjel som har hatt 30 + den siste uka. I dag er det kjøligere og det er en kald vind, så jeg håper ikke vi får denne tempraturen videre helt til Prinsessa skal nordover. Kunne tenkt meg litt mer sommer jeg.


Den andre prinsessa var nesten den som var modigst av alle valpene, hun gikk rett forbi hønsegården og brydde seg ikke om all kalklingen som ble der når det var to valper forbi.


Hun brukte nesa flittig på turen så hun var rimelig sliten når de ble bært tilbake til hundegården.


Ikke stikk av da når vi skal ta bilde sammen, jeg slipper ikke taket så det er bare å komme hit igjen.


Øynene til prinsessene begynner å slippe taket på blåfargen nå. Mer og mer grønnskjær før de går over til brunt.


Om graset er litt høyt så brøyter dem seg bare fram for å komme videre ut i ukjent territorie.


HÆÆÆÆ er jeg ikke noen kanin???


Hakker oss på snuta? Nei det tørr nok ikke hønene nei ...


Hønene fulgte valpene med øynene hele tiden. De lurte på hva slags små skapninger dette her var.


Løvetann er godt da!


Skal vi tilbake i hundegården alt nå?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...