tirsdag 29. mai 2012

Sognafarets svarte hanner

Sognafarets Only Amethyst, Ocean Sapphire og Coral Castle. En av dem er fortsatt ledig til de rette kjøperene.


De svarte gutta var nesten ikke samlet i det heletatt. De skulle bare nedover skråningen i det lange graset.


Titte tei...


Vent da mutter'n, jeg skal også være med!


En ville ha litt kos før han løp videre for å sjekke ut nye områder.


De ble ganske slitne etter å ha vært ute på egenhånd en god stund.


Jeg vil være med! Til helga skal vi merkes så blir vi sjekket for å se hvordan vi ser ut har jeg hørt rykter om. Kanskje det er jeg som er ledig og kan flytte til deg?


En liten pust i skyggen...


Kommer!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...