søndag 20. mai 2012

To valpekjøpefamilier i dag


I dag kommer det to familier for å hilse på sitt potensielle nye familiemedlem.


"No hands, no hands"


Når maten er spist opp så er det godt med en varm melkesup av mamma.


Nam nam...


Takk for maten mutter'n!


Hey ikke stikk av da!


Mutter'n!


Det smaker ikke fult så godt av gras, men det er gøy å sputte det ut igjen!


På tide med en liten opplading i hundehuset.



Så er det på tide å tusle inn i hundehuset og ta en skikkelig høneblund!


Skolisser er helt topp!


Neida, jeg trenger ikke hjelp av deg da...


Fant mine egne lisser jeg!


Ikke så enkelt å knyte opp gitt, må nok jobbe litt med saken framover.


Kan hjelpe deg jeg...


Nei jeg nei, jeg skal bare se på jeg...


Nå ja, det er nok for spessielt interesserte...


Det er plass til en til i vip lounge...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...