lørdag 23. juni 2012

Grisevær



Litt vann er bedre enn ikke noe vann synes Scott.



Her har det derimot kommet mer enn nok vann i dag. Men da fikk jeg da gjort noe nyttig isteden. Vasket hus og kastet ut alle blomstene mine ut på verandaen så de fikk tørket av seg litt støv. De to valpene som er igjen her skal dra i morgen begge to.



Så nå er de oppe i stua igjen med bur og en liten innhegning. Stusslig nede alene når de ikke er flere. De har vært inne mesteparten av dagen for de ligger for det meste i huset og sover når det er så dårlig vær. Hundene fikk en tur i skauen i ettermiddag, og jeg kunne vel vri alt jeg hadde på meg når jeg kom ned igjen. Regnklær er jo så uhorvelig lite komfortabelt å gå i.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...