lørdag 30. juni 2012

Ute på vift i dag


Sosialiseringstrening kaller dem det, og jeg får kjøre bil og oppdage nye steder! Snart skal jeg være med på noe som heter jobb også!

Enn så lenge så driver vi med stabilisering av flokken og det går over all forventning. Skal si deg jeg er flink!


Du må innrømme at jeg er bitte litt søt da...


På hjemmebane har jeg blitt riktig så husvarm.


Tessy er veldig nysgjerrig på meg, men vi blir passet på så Tessy ikke "tar av".


Når jeg kommer ned på plenen er det full fart! Stort sett mot kamera, så det er ikke så enkelt å få fine bilder av meg. Dem klager når jeg bare sitter stille også, så jeg veit nå ikke jeg...


Ja for det hender jeg bare sitter å funderer...


I morgen er det siste ferie dag, så skal jeg begynne å jobbe!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...