onsdag 4. juli 2012

Hønefoss tur igjen...


Tessy trenger absolutt litt sosialisering, har ikke hatt mer skeptisk og lite folkekjær flat noen gang jeg. Hun kan stå og se på folk som kommer og ikke gjøre det minste forsøk på å få hilse. Stopper vi på gata for å snakke med noen så setter hun seg ned og venter. I dag slo vi oss ned på en krakk på torget i Hønefoss så Ronja fikk hvilt beina sine litt. Duene ble ganske så nærgående etterhvert, men Tessy bare satt og fulgte med dem.



En annen liten "veskehund" kom bort for å hilse, og en litt merkelig skrue av en eier hadde mange "gode råd" om hundehold.  Etter en stund gikk dem videre. Men jeg kom i snakk med en hyggelig dame som satt på krakken ved siden av oss. Hun var mer på mitt plan for å si det sånn. Vi parkerte i parkeringshus, så vi måtte kjøre heis både ned og opp. Tessy har blitt riktig så flink til å kjøre heis. Første gangen måtte hun løftes inn i heisen og løp som gal ut når døra åpnet seg. Sånn var det ikke i dag nei. Hun tuslet rolig inn sammen med meg og satte seg for å vente på at døren skulle åpne seg igjen, så vi kunne gå rolig ut. Flinke jenta det, det er nok håp for henne også, hun trenger bare mye mer tid til ting enn det jeg er vant til med de andre flatene.


Om ettermiddagen var vi ned i elva. Malin så fisken vaket og svømte som bare det for å få tak i dem, men det ble ikke fisk til middag i dag nei.


Elva er full av vannliljer.


Etter plenklipping og mating så slappet Tessy og Ronja av sammen på stuegolvet. Men det tok ikke lang tid før leiken var i gang. Da er det bitte litt dumt å ha så lange ører...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...