fredag 13. juli 2012

Koser meg i skauen...


Når jeg er feridig på jobb om ettermiddagen så tar vi en liten runde i skauen. Der er det mye rart å lukte på altså!


Du har ikke tenkt å ta kongla mi vel?


Geiteramsen blomstrer for fult.


Her vokser det gule leiker opp av baken! Jeg fikk ikke lov å spise dem da, men de var fryktelig fristende. Vi må vente til de har vokst seg større så skal vi på noe som heter sopptur!


Store nok disse her vel?


Jeg gjør akkurat som de andre når vi stopper for å hvile litt innimellom. Slappe av nei det kan jeg da gjøre når vi kommer ned igjen. Her er det så mye som skal smakes på og luktes over.


Jeg må forte meg bitte litt for å klare å holde følge med Lady.


Men innimellom så kan jeg se på de andre raser rundt.



Men det er ikke så lenge om gangen, før jeg må rase etter...


Klør bitte litt i tenna om dagen, det går visst over etterhvert...


Tror det har gått en pus her jeg når vi var oppe i skauen...


Da er det godt å være litt bortskjemt når jeg kommer inn igjen om kvelden...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...