fredag 7. september 2012

Alle mine samlet i skauen...


Ada, Tessy, Mounty, Malin, Lady og Happy

Når Happy er på besøk så må jeg passe på å ta noen gruppebilder av den flotte gjengen min. Jeg hadde lånt med meg Mina fra jobb også, men de to fikk jeg ikke til å sitte så lenge rolig at jeg fikk tatt noe bilde. Men bare de blir eldre så går det seg til. Men to valper som ikke har sett hverandre på snart en måned, så er det klart det er mye mer gøy å leike med hverandre enn å posere for meg. 


Endelig har pappa begynt å treske, så da er det full fart rundt på jordet for å leite etter mus.


For ikke å snakke om å få gnidd pelsen skikkelig full av halm og kornbøss.


Mina begynner å bli riktig så stor.


Ronja var helt i hundre hele tiden mens Mina var her. Når jeg kjørte Mina hjem ved sju tiden så sovnet hun tvert og sov så si til dagen etter.


Når vi nærmet oss husene igjen så var nok de små bitte litt glade for at turen var over. De begynte å bli litt slitne.


Begge var veldig opptatte av om jeg kom og ikke sto igjen, så det var ikke så godt å få tatt noen bra bilder av dem. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...