torsdag 20. september 2012

Det er min dag i dag...


Jeg får si som Åge Aleksandersen. "Det er MIN dag i dag, Herre Gud for en hærlig dag, Det er min dag, min dag i dag"


Kose seg meg Mountyen min på jordet!


Tessy veit ikke helt å oppføre seg innimellom, så jeg må drive litt oppdragelse. Kan ikke skjønne at hun ikke skjønner at en må ligge i ro inne. Jeg legger henne i bakken, da skjønner hun det.


Hun prøver seg stadig så jeg må være på vakt hele tiden.


Her venter jeg på at middagen skal bli servert... mamsen er litt treg innimellom. Vi må vente med å spise til hun har startet med å lage middagen. 


Etter en så begivenhetsrik dag så må jeg jo skrive litt i dagboka, så dere kan holde dere oppdatert om hva jeg har gjort om dagen. 


2 kommentarer:

  1. Jøye meg kor stor du har blitt! Mos de flat'ene ned i gulvet og vis de litt kåkkar power. Heia heia!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp! 5 måneder snart, så nå er det power her skal jeg si deg ;)

      Slett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...