tirsdag 4. september 2012

Jeg vil ikke bli grisete altså!


I går hentet sjefen Happy for hun skal være med på utstilling neste helg. Da er det knall å være på skogstur, for Happy skal liksom være med alle sammen samtidig. Men aller helst Mountyen min da! Dem to er liksom kjærester, men Happy skal ikke ha valper med han i vinter. De må visst vente til Mountyen er litt eldre. Må si jeg gleder meg bittelitt til å få en haug med små svarte vesner i hus på nyåret.


Ohhhh må jeg sitte rolig? Jeg har da aldri tid til det der da! De andre løper jo som bare det også så måtte jeg bare sitte rolig og hvile. Hæææ hørt sånn tull da, bare fordi at vi skulle gå en lengre tur enn det jeg har fått lov til å være med på tidligere, så må jeg sitte rolig og hvile! 


Hvilt lenge nok nå eller?


Så fikk jeg lov å løpe igjen! 


Men på lange turer så må man ha matpauser, og ennå er det masse blåbær i skauen. Det er så godt altså!


Nam nam


Kan jo ikke la noen bli igjen...




2 kommentarer:

  1. Husk at eg har advart deg om at kåkkar + blåbær = blå doo doo! Men mye antiåxidater då ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Men det er jo såååååååååååå godt!

      Slett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...