onsdag 19. september 2012

Tur på Holleia


Prosjekt smekker del en ble ikke videre vellykket, så nå satser jeg mer seriøst i del to av prosjektet. Prosjektet avsluttes 14. november med time hos staylist! Gjett om jeg gleder meg? Etter en to timers tur på Holleia i dag med hundene så hadde jeg lyst på peanøtter og pepsi etterpå, men jeg var flink! Det ble en pære og farris isteden... Jeg må innrømme at det var ikke helt det samme resultatet, men ikke så aller verst heller.


Det var endel skyer, men stort sett så skinte sola. Men når en går i skauen så blir det endel skygge av buskene rundt. Men det er godt å være ute i frisk luft og lade opp til henting av Patran på skolen etterpå.


Lady, Tessy og Malin der hvor Gunhildtjern engang var, nå er det bare en veldig bløt myr med en vei over.


Ada begynner å få igjen pelsen etter valpene, så det blir nok ikke så veldig kaldt for henne i vinter. Om et par måneder så kan det komme lavende store hvite snøfiller fra oven...


Iløpet av turen så vi rumpa på en elg som forsvant inn i skauen. 


Jentene poserer villig


Lady


Selv om det ikke var så veldig varmt i dag så var det godt å få avkjølet seg.


Mounty prøver seg som fjellgjeit.


Ha en fortreffelig høstdag videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...