mandag 15. oktober 2012

Fossefall


I helga gjorde jeg ett nytt innhugg i Viaplay sin filmbase. Siden jeg ikke er noe kinogjenger, så er det mange filmer der jeg ikke har sett. På lørdag var det Trolljegerene, jo nok en tragisk norsk film, men med en liten snert av humor. Siden jeg og Leif har total forskjellig humor, så blir det stort sett andre typer filmer enn humorfilmer vi lander på.


Det kom noen snøfiller her i helga, men snøen la seg ikke. Men det regnet masse, så det er en forholdsvis våt fornøyelse å gå turer i skauen om dagen.


Jeg trenger den timen og vel så det alene i skauen etter jobb. Skikkelig energifyll. 


Vannet kommer ut av bakken...


Her holder reven til, så alt må sjekkes veldig grundig før vi kan gå videre.


Om et par uker er Tessy blitt ett helt år, synes ikke det er lenge siden hun ble født i bilen hjem jeg. Lady er like grå i barten som Ada, så her ser en hvor mye arv har å si. Malin er noen år eldre, men har ikke et eneste grått hår. To mødre med hver sin datter. 


Ada og Tessy


Mye å sjekke ut...


Jeg luktet her før du kom hit for å lukte...


Mountyen min


"Sjelens speil"


Vi bor rett under innflygingen til sykehuset om det har skjedd noe i Hallingdal, så legehelikopteret er ikke noe uvanlig syn om dagen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...