fredag 5. oktober 2012

Holleiatur til Gulstøversetra


Fine jenter på skautur i dag altså, vi var kjempeflinke til å posere for kamera.


Som alltid så har jeg det fryktelig travelt når vi er på tur.


Jeg er veldig gavmild med kjærtegn også, stort sett så setter de stor pris på det.


Sukk, det er bare å erkjenne at det er slutt på blåbærene for i år.


Mamsen har blitt riktig fornøyd med poseringene mine i det siste... jeg har jo blitt rimelig stor jente nå altså...


Det tok lang tid før tåka lettet i dag, men når den først ble borte ble det knallvær. Da måtte jo mamsen ut på tur, for nå er det bare to dager til med fri for henne. 


Jeg ble ganske våt i dag også, det er liksom ikke til å unngå når en deler hus med flater som elsker å bade i alle bekker og grøfter.


Før tåka lettet i dag så så mamsen og Patran på film på Tv, der var det en ulv som ulte mot fullmånen. Om du kniper øynene bitte litt sammen, så ser jeg akkurat ut som en ulv... gjør jeg ikke?


Sola varmer godt, så om jeg står helt rolig noen timer så er jeg nok tørr i pelsen igjen...


Vent på meg da mamsen, jeg kan tørke resten av pelsen hjemme ved ovnen...


Halloooooooooooooooooooo, det går fortere når jeg svever! 


Det er enkelt å sveve, det er bare å ta et skikkelig spark med bakbeina.


Ikke ødelegg den da, den kan jeg bruke til kost så kan jeg fly bitte litt høyere... kanskje helt opp i himmelen.

1 kommentar:

  1. Mamma sier hon har lyst til å ete deg opp fordi du e så go'. Det e bare å passe seg, for eg tror hon kan være i stand til å gjøre det ;-)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...