onsdag 10. oktober 2012

Klipp igjen!


Pelsen min vokser som ugress sier mamsen, så jeg måtte opp på bordet igjen i dag for en ny stussing. Jeg slapp maskinklipping i dag siden Merethe ikke kommer hjem før søndag. Siden mamsen skulle vaske i dag, så ble det klipping på morgnen så hun kunne få vasket bort hårene mine etterpå.


Jeg må jo innrømme at jeg trengte en bitte liten klipp, for jeg ble rimelig skjønn når hun var ferdig. Bartene mine forsvant og jeg ble skikkelig lekker, sa mamsen. 


Mamsen ble ikke helt fornøyd med labbene mine, men siden jeg hadde vært så flink så skulle vi ta resten en annen dag. 

1 kommentar:

  1. Smokin'! Du ble fiiiiin :-9 Nei, de labbene e nokke jævelskap å klippe kan eg fortelle. Eg e kilen at eg trekker de alltid te meg. Mamma klikker på meg. Eg retter finger te hon. Pøh!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...