onsdag 31. oktober 2012

Snø og småkaldt


Håper kong vinter ikke slipper taket før påske! Minner om valpetreffet søndag etter påske med klippekurs! Les mer om det på hjemmesiden etterhvert.


I dag var det ikke mye koselig turvær for å si det sånn. Det snødde, men tur må jo hundene få. I og med at det er fri fra jobb så lå det ann til langtur i dag. Men litt i overkant av en time fikk holde. Jeg skulle skifte hos hønene også før jeg dro i banken med Patran på sparebankuke.


Jo kaldere det blir framover jo mindre vann er det for hundene å finne når vi er på tur i skauen. Men vi har et par bekker som ikke tetter seg før det er blitt skikkelig vinter. Denne pytten derimot har fått fult isdekke og noe vann er det ikke muligheter for.


Jeg angret bitte litt for at jeg ikke hadde tatt med meg noen nisseluer til skogs i dag, for det er jo spådd regn framover og mange varmegrader. Må jo ha skikkelig snøbilde til julekort.


Men jeg får da indelig håpe at det blir mer snø før jul. Jeg vil ha masse snø så jeg kan ta fram skiene. Om det blir skiturer på Ronja i vinter er jeg litt usikker på, men hun har da veldig til \fart når vi er på tur på beina.


Ronja er ingen sinke å ha med seg på tur.


I morgen er det november alt, og snart er det på tide å tenke på julegaver.


Smygende ullteppe?


Det er ikke så enkelt å få til klare skarpe bilder når det snødde så mye som det gjorde når vi var på tur. Men tenkte å lage en litt vinterlig forside på hjemmesiden, så da var det bare å knipes løs!


Malin jukser og mellomlander oppå stokken.


Ikke alle som rister seg på tur.


Tessy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...