mandag 1. oktober 2012

Sosialiseringstur i Hønefoss


I dag måtte vi ta en tur til sentrale strøk mente mamsen. Sånn er det å bo på bygda, da må man til byen innimellom. Gøy å være i Hønefoss da, der har jeg vært tidligere også. Og som du ser så kan en skaffe seg små assistenter der. De har to bein og kan løpe kjempefort, men dem jukser skikkelig altså. For når dem ikke klarer å løpe fort lenger så flyr dem høyt opp i lufta! Tenk om jeg kunne flydd da...


I byen har dem et sted som heter Park. Der ser det akkurat ut som hjemme nesten. 


I sånne parker så har dem krakker hvor vi kan sitte for å hvile slitne bein og nyte freden.


Så ble det kos med mamsen i løvet!


Mamsen tulla med meg, og da tok jeg bitte litt av kan du si...


Høst er knallgøy altså!


Og når mamsen er snill med meg så må jo jeg vise at jeg er kjempeglad i henne også! Men hun satte ikke særlig pris på at jeg beit henne i nesa... utakknemlige mamsen!


Mamsen vil ha sånne skikkelige bilder hun... sukk så får jeg oppføre meg bitte litt da så vi får noen skikkelige bilder.


Siden jeg hadde gjort som mamsen hadde sagt så fikk jeg lov å leike med alle bladene før vi skulle dra hjem! 


Snille mamsen!


Gøy da!


Etter parken var vi på brygga for å kikke på endene.


I byen hadde dem masse rart altså, mye å undersøke der før vi kunne dra hjem.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...