lørdag 20. oktober 2012

Tar bare 3 minutter!!!

Jeg skjønner ikke hvorfor mamsen bruker så lang tid jeg altså! Ja for bare se nedenfor, det tar ikke lenger tid enn 3 minutter å shine seg bitte litt altså! Men neida med mamsen tar det flere timer og ennå så avslutter hun stort sett med at jeg ikke er ferdig, men får slippe fordi jeg har vært så kjempeflink. Lurer på når jeg kan skryte av at mamsen har vært kjempe RASK jeg???

* *

Mamsen skylder på utstyret da, man må ha riktig verktøy for å få gjort jobben raskt. Mamsen har da bord jeg står på MED en galge som jeg sitter fast i. Selv om mamsen kaller trimmebordet mitt for kjøkkenbord, og galgen for Merethe... så fungerer det jo på samme måten. Og det er det som er poenget!

* *

Mamsen er så nøye, men skal en bli dronning i ringen så må man være nøye sier mamsen. Blir gøy å se hvordan det går med meg og sekretæren i Kongsberg... nå er det ikke mange ukene til altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...