fredag 30. november 2012

Helt på egenhånd...


I går var mamsen borte! Tenk at hun skulle noen steder som ikke jeg kunne være med??? Hun er ikke sann altså!!! Men hun var litt snill da, hun hadde ordnet med Kenneth så jeg kunne få være med han en stund om kvelden så jeg ikke skulle kjede meg så grassalt her. Merethe jobbet til ni om kvelden, så da var det ingen til å følge med egentlig. Mamsen skulle kose seg ute på store byen som heter Oslo, så skulle dem spise på BigHorn og se på Anne Kat Herland show etterpå. Sukk...

Kenneth tok meg med til Qrozz, stor flott gutt som er kjempe glad for å få Kenneth på besøk. Jeg var litt skeptisk til å gå inn til noen jeg ikke har vært hos, særlig når jeg var med Kenneth da. Så når Qrozz kom rundt hjørnet i 100 så hylte jeg til å gjemte meg bak Kenneth. Det viste seg at Qrozz var en trivelig kar når jeg ble litt kjent med han, så når vi hadde snust og leika litt så sovnet jeg på sofaen sammen med en annen Ronja! Den Ronja'n var var tobeint og koset meg, så det var ikke så aller verst selv om mamsen var borte.


Siden disse pelsdottene har løpetid fortsatt så får Mounty'n være med mamsen på jobb. Der er jo sekretæren, så de leiker litt om dagen. I går så sovnet sekretæren på golvet på kontoret til mamsen, da tok mamsen bilde av henne.


Nå er det visst noe som heter jul som nærmer seg, da må alle være snille så kanskje de får noe av julenissen når han kommer på besøk. Er litt spent på hvordan en slik julenisse ser ut da... Kanskje han er like skummel som Qrozz til å begynne med, så blir alt bare kjempegøy etterpå...?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...