mandag 12. november 2012

I like her!... sa dommeren


På søndag var jeg skikkelig lekker altså dere! Først vant jeg klassen min, så vant jeg over alle jentene, men den fineste gutten slo meg. Både jeg og mamsen er kjempefornøyd med at jeg ble nr 2 av 12 valper totalt!


Fredrik som er kjæresten til Merethe var med også, for Merethe skulle stille pelsdotten som er hennes. Jeg synes det var kjempekjekt at han var med, for da fikk jeg sitte på fanget og vente og ikke ligge i buret hele tiden.


Jeg og sekretæren sitter og venter på at vi skal inn i ringen. Vi var litt tidlig ute, for mamsen liker å ha god tid når det er utstilling.


Sekretæren lå og koset seg før hun skulle inn i ringen igjen. Hun endte opp som nr 2 av de tre som var i klassen hennes. Kritikkene våre ligger på hjemmesiden under linken "aktiviteter"


Sekretæren Mina følger med på alle de andre pelsdottene som løper rundt i de forskjellige ringene. 


Når en er på utstilling er det bare å ta fram Colgate smilet!


Han telte alle tennene mine.


Her justerer mamsen bakbeina mine sånn at jeg vinner klassen min!


1 kommentar:

  1. Steike du e flink då! Eg bøyer meg i støvet :) Eg hadde aldri turt der der. Eg e ikkje så glad i store folkemengder. Neste gang kicker du ass og vinner hele driten! Ikkje så verst hon der sekretæren heller asså...

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...