onsdag 28. november 2012

Nå skal det bli bra...


I går investerte jeg i rettetang forhåpentligvis en bra en... Så gjenstår det bare å lære seg til å bruke den litt kjapt, for på torsdag er det Anne-Kat Herland show etter jobb. Det blir dritgøy, ut å spise på BigHorn først og få trimmet lattermusklene litt etterpå. Det gleder jeg meg virkelig til!


Når en første er i gang så må man jo prøve noe annet som er nytt også. Ja jeg innrømmer det gjerne, jeg er litt svak for nyheter og nye ting, Kan jo hende dette er litt godt. Men å gjette smaken kan jo være å dra det litt langt. I Norge er det påbudt å deklarere alle varer med innhold, så da står jo smaken på pakka.... det er jo logisk...? Men der sto det bare krydderblanding, hmmm er det lov da?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...