søndag 25. november 2012

SE mamsen, der er pappa!!!


Vi sto opp kjempetidlig i dag, jeg var nå sikker på at det var søndag og på søndag kan en sove lenge. Men mamsen jaget opp hele huset. Både Merethe og Fredrik, Patran og resten av pelsdottene. Ingen av oss var badet og stylet, så jeg skjønte ikke hva vi skulle egentlig. Ut i snøvær og inn i bilen med meg og Tessy, resten ble satt i bingen. Vi skulle på sosialiseringstur sa mamsen, for jeg var for ung til å vise meg fram i ringen. HAAAA for ung da gitt! Men både jeg og mamsen lærte masse i dag. Mamsen studerte klipping, men det var masse rar klipping syntes mamsen. Finnich var visst ikke noe alle brydde seg om. 


Jeg ble skikkelig sliten jeg av alt som skjedde på Dogs4all i Lillestrøm, men jeg fikk da sett på pappan min i ringen. Han var skikkelig flott altså, lignet veldig på meg mente mamsen. 

Travis Miles Of Smiles endte opp som BIM i dag!

2 kommentarer:

  1. Utstilling ja, det virker grådig gøy. Eg stiller ikkje meg sjøl ut, for eg jo i en egen klasse men e kjekt å se på andre. Min far e visst en skikkelig lekkerbisk akkurat som din. Eg har aldri møtt min då.

    SvarSlett
  2. Hva heter du på papiret da Maya? Så kan jeg søke opp bilde av pappan din ;)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...