onsdag 7. november 2012

Tessy og Ronja på bytur.


Selv om jeg hadde fri fra jobben i dag, så var det Allmøte der og da er det best å komme for å bli informert om hva som skjer. Mye nytt i konsernet og nye stillinger som skal lyses ut, utbyggingen tar form, i allefall på papiret... Tror det blir bra framover jeg...


For at dagen ikke skulle være helt bortkastet så tok jeg med meg Tessy og Ronja på en liten byvandring. Denne gangen var vi i øvre delen av byen, som ingen av dem har vært tidligere. Tessy var ikke særlig skeptisk til busser og lastenbiler, så hun har kommet seg betraktlig. Lite med andre folk som var ute og gikk så tidlig på morgnen, surt og småkaldt var det også... så man kunne ikke kalle turen koselig, men nyttig var den.


Men noen buss dukket ikke opp mens jeg hadde tålmodighet i alle fall, så den turen får vi ha tilgode.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...