søndag 2. desember 2012

Angrer angrer angrer


Gjett om jeg angrer på at jeg dro fra Sverige, der var det sommer og godt og varmt! Her var det 16 kalde grader når vi sto opp i dag tidlig! Mamsen fyrer i ovnen så inne er det godt og varmt, men vi må på tur om dagen sier mamsen. Da er det så mye bedre og komme inn igjen for å kose oss ved ovnen. 


Sjekk den fine genseren min! 


Mamsen har kjøpt garn til en julerød genser til meg, så nå håper jeg hun setter igang med stirkking. Det tar jo tross alt noen dager å stirkke ferdig en genser til meg da. Kanskje jeg får hvite pusekanter på den så jeg blir akkurat som nissen på bildet til Patran. Mamsen tenkte å kjøpe gult garn også, til påske, så hadde jeg blitt påskekylling... men til påske vil mamsen ha varmere grader så jeg ikke trenger genser.


Det ble bare en kort runde i dag på litt over en halv time, men jeg frøys ikke for genseren min er tykk.


På kvelden ble det julepynting og jeg hjalp til etter beste evne. Tror sånn jul er en fin ting jeg, bare den ikke hadde vært så kald!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...