onsdag 5. desember 2012

Langtur i ukjent terreng


Når jeg og mamsen hadde kjørt Patran på skolen i dag så skulle vi på langtur et sted mamsen ikke hadde gått tidligere. Mounty måtte være hjemme i dag, for sånn tur er ikke sunt for hverken mamsen eller Mounty om Lady skulle være med. Patran lastet inn alle pelsdottene i bilen mens mamsen gjorde klart inne med full fyr i ovnen og vaskemaskinen i gang. Men vi hadde ikke kommet lange biten da før mamsen kom på at jeg hadde jo ikke genseren min på meg. Valget var da å snu for å hente den, eller bare ta en kjapp tur. Som du ser så fikk jeg genser... Man må ta de langturene en kan om vinteren når det blir så fort mørkt og iskaldt.


I dag var det bare 13 kalde grader, men jeg fikk isbarter avlikevel.


Vi var så tidlig ute i dag at vi fikk soloppgang på turen, da ble hele himmelen helt rosa.


Når jeg har ullgenser og løper fort så holdt jeg meg god og varm på hele turen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...