søndag 30. desember 2012

Leik i skauen


I dag hadde Mounty funnet en kvist når mamsen var oppe hos hønene. Jeg prøvde virkelig å få tak i den, men det var ikke så enkelt altså!


Jeg når jo opp da, men han er så rask!


Men så fikk jeg endelig tak i enden på kvisten, og da slapp ikke jeg!


Jeg tar i og drar med meg Mounty.


Jada mamsen jeg er klar for tur jeg!


Jeg vil da alltid være med til skogs, der er det så mye rart å snuse på.


I dag er det mange varme grader og da kladder snøen seg, men jeg blir ikke våt i allefall. Men det er litt godt å komme innigjen selv om det ikke er så kaldt ute.


Lukt her da Lady!


Nå ja jeg mente ikke at alle skulle komme for å lukte da!


Da er det bare å ta beina fatt og finne en ny lukt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...