onsdag 16. januar 2013

Mina på besøk


Malin


Siden jeg var hos dyrlegen med både Mina og Ronja i dag for å ta blodprøver så tok jeg henne med meg hjem for en liten tur. Patran skulle til tannlegen på morgnen også, så det gikk litt slag i slag i dag før hun var på skolen og jeg hadde handlet før jeg skulle hente henne igjen. 


Mina tar flokken på strak labb hver gang hun kommer, men det er Ronja som er mest grom, men hun liker å få med seg hva de andre pelsdottene driver med. Så det blir mye løping fram og tilbake.


Hey vent på meg!


Det kom litt snø når vi var på tur, men det er så kaldt så det blir liksom ikke noe på bakken.


Sundt og godt med firbeinte i hus, da må man ut en tur om man har lyst eller ei. 


Alle hundene elsker å base rundt i snøen. 


Så er det samarbeid med å få med mer ved hjem igjen fra tur.


Mina og Ada


Etter en time ute i kaldt vær så blir dem ganske går i barten. Ada, Tessy og Malin koser seg på tur. Men når det er langtur på gang er det ikke alltid Ada får være med. Men med sånne tempraturer vi har hatt i det siste så blir det ikke noen langturer.


Rim i barten...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...