onsdag 9. januar 2013

Så kjedelig


Mamsen har mye å gjøre på jobb i januar, men da dilter jeg med Patran, men det er jo kjedelig da når mamsen ikke finner på noe annet enn jobb. Men når hun driver med sånn årsavslutning og lønninger og skatter og avgifter så må vi pelsdottene kjede oss bitte litt noen uker. Ja det er jo egentlig ikke synd på oss da, men mamsen kunne godt brukt bitte litt mer tid på oss nå om dagen synes nå jeg. På onsdag så skal jeg og sekretæren til dyrlegen for å ta blodprøver for å se om vi er helt friske. Jeg trenger bare en FN prøve for ellers er jeg arvligfri eller hva det nå var mamsen kalte det på øynene mine. Sekretæren er litt mer uviss, så da tar mamsen en prøve for å være sikker. Tenk dyrlegen skal tappe oss tomme for blod og sende det halve jorda rundt!!! Tror nok kanskje vi overlever???

1 kommentar:

  1. Guuuuu dokkar to e så skjønne! Tenk så store dokkar har blitt no då. Like stor som meg ;-) I dag skal eg bruke gensaren min. GLEDER MEG!!!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...