mandag 14. januar 2013

Skikkelig iskaldt!


Når gradestokken kryper ned mot 30 tallet, da er det greiest å sitte i kosestolen min. Ja jeg og mamsen deler litt på den egentlig, men når jeg får muligheten så er den bare min!


Spørs om du må komme hit Maya, for da kan du gå med genseren flere ganger om dagen! Jeg er så glad for at mamsen har laget gensere til meg. Da er jeg god og varm når vi er på turer. Ja for en liten tur ut må vi åkke som sier mamsen! Frisk luft har ingen dødd av. 


Vi kan jo posere sammen vi, så kan mamsen ta bilder av oss! Da kunne vi posert med hver vår genser! 


Like greit å legge meg ned for å vente på at det kommer en eller annen som tar meg på fanget isteden.


Mamsen! Kom og kos med meg nå!

1 kommentar:

  1. Wiiii....no får eg faktisk brukt an her også! -10'C her i Bergen i skrivende stund. Eg brukte an i går kveld. E SÅ kul! Eg traff mange som sa at eg va så fin i an ;-) 30 grader ja...det vet ikkje eg om eg hadde giddet. Det e kaldt det. Hold dokkar i hus der borte ;-)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...